Molts companys demanen explicacions aquests dies i volen saber què és la regulació horària i la proposta que estan fent les dues organitzacions (STAC i UTAM): 16 hores per cotxe. Fa més de dos anys, les dues organitzacions van proposar sortides per la situació que pateix el sector: contingentació del doble torn i Regulació horària. La primera està suspesa cautelarment a l'espera d'una sentència a petició de la Federació Catalana del Taxi. Ara estem a l'espera que el contenciós surti. S'han presentat STAC, UTAM i CTE per defensar la contingentació del doble torn. Volem que hi hagi un percentatge i la resta: TAXI, UN CONDUCTOR. La segona proposta: REGULACIÓ HORÀRIA, 16 hores per cotxe. El OBJECTIU és que tots els cotxes s'aturin, almenys 8 hores:
1.Es una proposta flexible. Tots els cotxes poden treballar un màxim de 16 hores. Cada un es distribueix l'horari com vol.
2. En aquestes 16 hores, tal com es fa a Madrid, totes les parades que siguin de menys de 60 minuts comptabilitzen com una hora - encara que sigui de deu minuts - es redueixen de les 16 hores.
Les que són superiors a 60 minuts no es descompten de les 16 hores. Per exemple: un fa una parada tècnica de dues hores (va a casa a dinar, a descansar, o el que sigui) no compta. Per tant, cada un es l'organitza com vulgui i només pot treballar, de forma efectiva, 16 hores per dia i per llicència. La regulació horària afectaria a totes les llicències (persones físiques i jurídiques), i NOMÉS de DILLUNS a DIVENDRES, ja que el cap de setmana ja està regulat. En resum, és una mesura que trauria cotxes del carrer que és el que es pretén en l'actualitat.
SALUT I BON VIATGE.
1.Es una proposta flexible. Tots els cotxes poden treballar un màxim de 16 hores. Cada un es distribueix l'horari com vol.
2. En aquestes 16 hores, tal com es fa a Madrid, totes les parades que siguin de menys de 60 minuts comptabilitzen com una hora - encara que sigui de deu minuts - es redueixen de les 16 hores.
Les que són superiors a 60 minuts no es descompten de les 16 hores. Per exemple: un fa una parada tècnica de dues hores (va a casa a dinar, a descansar, o el que sigui) no compta. Per tant, cada un es l'organitza com vulgui i només pot treballar, de forma efectiva, 16 hores per dia i per llicència. La regulació horària afectaria a totes les llicències (persones físiques i jurídiques), i NOMÉS de DILLUNS a DIVENDRES, ja que el cap de setmana ja està regulat. En resum, és una mesura que trauria cotxes del carrer que és el que es pretén en l'actualitat.
SALUT I BON VIATGE.
No hay comentarios:
Publicar un comentario