Seguidores

miércoles, 9 de noviembre de 2011

EXPLICACIÓ REGULACIÓ HORÀRIA 16 HORES PER COTXE

Molts companys demanen explicacions aquests dies i volen saber què és la regulació horària i la proposta que estan fent les dues organitzacions (STAC i UTAM): 16 hores per cotxe. Fa més de dos anys, les dues organitzacions van proposar sortides per la situació que pateix el sector: contingentació del doble torn i Regulació horària. La primera està suspesa cautelarment a l'espera d'una sentència a petició de la Federació Catalana del Taxi. Ara estem a l'espera que el contenciós surti. S'han presentat STAC, UTAM i CTE per defensar la contingentació del doble torn. Volem que hi hagi un percentatge i la resta: TAXI, UN CONDUCTOR. La segona proposta: REGULACIÓ HORÀRIA, 16 hores per cotxe. El OBJECTIU és que tots els cotxes s'aturin, almenys 8 hores:

1.Es una proposta flexible. Tots els cotxes poden treballar un màxim de 16 hores. Cada un es distribueix l'horari com vol.

2. En aquestes 16 hores, tal com es fa a Madrid, totes les parades que siguin de menys de 60 minuts comptabilitzen com una hora - encara que sigui de deu minuts - es redueixen de les 16 hores.

Les que són superiors a 60 minuts no es descompten de les 16 hores. Per exemple: un fa una parada tècnica de dues hores (va a casa a dinar, a descansar, o el que sigui) no compta. Per tant, cada un es l'organitza com vulgui i només pot treballar, de forma efectiva, 16 hores per dia i per llicència. La regulació horària afectaria a totes les llicències (persones físiques i jurídiques), i NOMÉS de DILLUNS a DIVENDRES, ja que el cap de setmana ja està regulat. En resum, és una mesura que trauria cotxes del carrer que és el que es pretén en l'actualitat.


SALUT I BON VIATGE.

No hay comentarios: